czwartek, 9 września 2010

trochę biżuterii

W związku z tym, że cały czas pochłania mi ostatnio praca i tęsknota za ukochanym autkiem (który być może wróci do mnie DZIŚ!!! - tfu! tfu! - żeby nie zapeszyć;), wrzucam fotki biżuterii z ostatnich kilku tygodni.
A wytwory rąk moich nazwy iście poetyckie posiadają;)

Komplet nr 1 - "PAVO CRISTATUS" - bo kolory ma prawie jak pawie:) Bigle - srebro pr. 925, szkło powlekane, szklane perełki w cudnym - morskim - kolorze i elementy posrebrzane:


Komplet nr 2 - "W ZIELENI" - srebrne bigle, dużo szklanej zieloności w formie kulek i kostek, czerń i posrebrzane kuleczki:


Komplet nr 3 - "BLASK PÓŁMROKU" - z niebieskim kwarcem, szkłem powlekanym i Crackle. Bigle - srebro pr. 925. Zestaw idealny zarówno na codzień do jeansów, jak i na większe wyjścia:


Komplet nr 4 - "CYGAŃSKA KSIĘŻNICZKA" - z mnóstwem przeróżności - szkłem powlekanym, szkłem Crackle, koralikami akrylowymi, kosteczkami z naturalnego korala...:


Komplet nr 5 - "ATLANTYDA" - w tonacji miodowej. Bigle - srebro, rzecz jasna! Szklane satynowe kostki i szklane kulki w bursztynowym kolorze ładnie odbijają światło:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz