sobota, 6 listopada 2010

kartka w kolorach jesieni

Ależ zaniedbałam mój kreatywny zakamarek! Obiecuję poprawę!
I co z tego, że pomysłów mam w głowie tysiąc pincet, jak papierów zamówionych już X czasu temu doczekać się nie mogę, a lista rzeczy niezbędnych wciąż się wydłuża?

A tymczasem przedstawiam uniwersalną kartkę w kolorach jesieni. Powstała z myślą o listopadowych urodzinach Malwiny, która lubi czerwień i złoto, ale ponieważ nie jestem zbyt zadowolona z efektu (przedobrzyłam i spieprzyłam!), pewnie do 24-go popełnię nową;)


Papierowe kwiatki Artemio skradły mi serce! Są tak piękne, aż szkoda mi ich wykorzystać!


Za złotą metaliczną bazę i takąż kopertę dziękuję Karolli;) <- i za pożyczkę aparatu również! Sama się wydałam, że użyłam go w innym celu niż był zamierzony... :) Będzie krzyczała?


Kartka powstała w międzyczasie robienia czegoś innego... Ale moim wytworem pochwalę się dopiero jutro, kiedy go w pełni skończę! Aby uchylić rąbka tajemnicy wspomnę tylko, że jeden wytwór jest już gotowy, ale potrzeba mi jeszcze drugiego do pary;)
A tak w ogóle to już od dłuższego czasu przymierzam się do zrobienia mojego pierwszego scrapa z prawdziwego zdarzenia. Projekt już mam (założyłam sobie Niezapominajkowy Pomysłownik i rozrysowuję sobie w nim na bieżąco co mi tylko wpadnie do głowy), tylko w realizacji moich wizji ciągle przeszkadza mi brak czegoś... a to papieru, a to dziurkacza o odpowiednim kształcie, a to wstążki, a to stempelka, a przede wszystkim - zdjęcia!

Miłych snów życzę i spokojnego weekendu!

1 komentarz:

  1. Ja też bym chciała te wszystkie cuda- tusze, stempelki, dziurkacze! ehhhhh! No, nic trzeba będzie powoli kolekcjonować:D

    OdpowiedzUsuń